Quintes Verzekeren en Risicobeheer in een opslag

Snelst groeiende financieel dienstverlener

Meer dan 600 collega's en sterk groeiend

Landelijke dekking met lokale kantoren

We bedienen 130.000 klanten door Nederland

Quintes is een betrokken en deskundig financieel dienstverlener. Vanuit lokale kantoren helpen wij zowel zakelijke als particuliere klanten hun risico’s uit handen te nemen, zodat zij ruimte hebben om hun passie te volgen.


Betrokken

Wij staan naast de klant en zijn altijd dichtbij.

Deskundig

Wij zijn experts en weten wat er speelt in de markt.

Persoonlijk

Wij kennen onze klant en onze klant ons.

Historie

Quintes is in 2012 opgericht door Gijsbert van de Nieuwegiessen, onze huidige CEO. Wij geloven in de advieskracht van de lokale tussenpersoon en een efficiënte bedrijfsvoering door het bundelen van krachten aan de achterkant. Sinds de oprichting hebben wij meer dan 70 verschillende bedrijven en portefeuilles overgenomen. Waarvan sommige al meer dan 85 jaar actief zijn binnen de financiële dienstverlening.

Er is de afgelopen jaren veel aandacht besteed aan de integratie van de bedrijven, het optimaliseren van het aanbod voor klanten en het verbeteren van de organisatie, zodat wij onze klanten ten alle tijden de beste service kunnen verlenen. We kunnen zeggen dat we succesvol zijn in onze ‘buy & build’ strategie en dat we betrokken, deskundig en betrouwbaar zijn voor onze klanten.

Onderscheidend vermogen

Quintes geeft ruimte om te ondernemen. Mede dankzij onze lokale regiokantoren zijn wij voor klanten altijd dichtbij. Wij kennen onze klant en onze klant kent ons. Daarnaast werken wij samen met andere (lokale) partijen om de best passende producten voor onze klanten te vinden.

Ook in tijden van digitalisering weten wij onze klanten van persoonlijk advies te voorzien en dat maakt ons uniek. We zijn volledig in ons advies en maken complexiteit concreet en begrijpelijk.

Onze collega’s

Werken voor Quintes Holding betekent werken met financiële producten. Financiële producten die een belangrijke rol spelen in het leven van consumenten en ondernemers. Producten de noodzakelijk zijn en kansen bieden.

“Bij de afdeling Provinciaal zijn wij dagelijks bezig met alle administratieve werkzaamheden voor de diverse kantoren. Het is erg druk en geen dag is hetzelfde! Ik werk nu net een aantal maanden bij Quintes, heb zelf geen administratieve achtergrond en leer dagelijks middels ‘training on the job’ nieuwe vaardigheden om mijn werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Dankzij mijn fijne collega’s gaat het steeds beter en ga ik hier een mooie toekomst tegemoet.”

- Amke, Binnendienst en ondersteuning

“Werken bij Quintes vergt brede kennis van organisaties en hun werkwijzen. Iedere dag meedenken met de ondernemers op welke wijze risico’s beperkt kunnen worden en op welke manier verzekeringscontracten opgesteld moeten worden, geeft mij veel voldoening in het werk en zorgt ervoor dat ondernemers een goede nachtrust hebben. Ook het goed begeleiden van ondernemers wanneer het mis is gegaan en er schade ontstaat, is een belangrijk aspect. Dan merk je de waardering van de ondernemers en ontstaan er relaties voor het leven.”

- Gerlof, Klant advies en verkoop

“In mijn rol als manager stuur ik een team van professionals aan dat er alles aan doet om onze klanten optimale zekerheid en service te bieden. Daarnaast bedien ik zelf ook nog met heel veel plezier een aantal klanten. Dit doe ik deels omdat ik dat heel leuk vind, maar ook omdat ik hierdoor uitdagende situaties tegenkom waar mijn collega’s ook mee te maken hebben. Daardoor kunnen wij onze service richting onze klanten blijven verbeteren.”

- Richard, Verzekeringsspecialisten

Volmachtbedrijf

Ons volmachtbedrijf is een belangrijk onderdeel van Quintes. Wij accepteren namens verschillende verzekeraars verzekeringen en wikkelen schade af. Van het maken van polissen tot het snel en adequaat afhandelen van schades, wij regelen alles voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Ons team bestaat uit een heel dynamische groep van 70 professionals verdeeld over drie specialisaties: schade, verzuim en collectieve inkomensverzekeringen. Binnen deze specialisaties onderscheiden wij verschillende functies, zoals acceptanten, schadebehandelaars, volmachtbeheerders en polisopmakers.

Historie

Quintes is in 2012 opgericht door Gijsbert van de Nieuwegiessen, onze huidige CEO. Wij geloven in de advieskracht van de lokale tussenpersoon en een efficiënte bedrijfsvoering door het bundelen van krachten aan de achterkant. Sinds de oprichting hebben wij meer dan 70 verschillende bedrijven en portefeuilles overgenomen. Waarvan sommige al meer dan 85 jaar actief zijn binnen de financiële dienstverlening.

Er is de afgelopen jaren veel aandacht besteed aan de integratie van de bedrijven, het optimaliseren van het aanbod voor klanten en het verbeteren van de organisatie, zodat wij onze klanten ten alle tijden de beste service kunnen verlenen. We kunnen zeggen dat we succesvol zijn in onze ‘buy & build’ strategie en dat we betrokken, deskundig en betrouwbaar zijn voor onze klanten.

Onderscheidend vermogen

Quintes geeft ruimte om te ondernemen. Mede dankzij onze lokale regiokantoren zijn wij voor klanten altijd dichtbij. Wij kennen onze klant en onze klant kent ons. Daarnaast werken wij samen met andere (lokale) partijen om de best passende producten voor onze klanten te vinden.

Ook in tijden van digitalisering weten wij onze klanten van persoonlijk advies te voorzien en dat maakt ons uniek. We zijn volledig in ons advies en maken complexiteit concreet en begrijpelijk.

Onze collega’s

Werken voor Quintes Holding betekent werken met financiële producten. Financiële producten die een belangrijke rol spelen in het leven van consumenten en ondernemers. Producten de noodzakelijk zijn en kansen bieden.

“Bij de afdeling Provinciaal zijn wij dagelijks bezig met alle administratieve werkzaamheden voor de diverse kantoren. Het is erg druk en geen dag is hetzelfde! Ik werk nu net een aantal maanden bij Quintes, heb zelf geen administratieve achtergrond en leer dagelijks middels ‘training on the job’ nieuwe vaardigheden om mijn werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Dankzij mijn fijne collega’s gaat het steeds beter en ga ik hier een mooie toekomst tegemoet.”

- Amke, Binnendienst en ondersteuning

“Werken bij Quintes vergt brede kennis van organisaties en hun werkwijzen. Iedere dag meedenken met de ondernemers op welke wijze risico’s beperkt kunnen worden en op welke manier verzekeringscontracten opgesteld moeten worden, geeft mij veel voldoening in het werk en zorgt ervoor dat ondernemers een goede nachtrust hebben. Ook het goed begeleiden van ondernemers wanneer het mis is gegaan en er schade ontstaat, is een belangrijk aspect. Dan merk je de waardering van de ondernemers en ontstaan er relaties voor het leven.”

- Gerlof, Klant advies en verkoop

“In mijn rol als manager stuur ik een team van professionals aan dat er alles aan doet om onze klanten optimale zekerheid en service te bieden. Daarnaast bedien ik zelf ook nog met heel veel plezier een aantal klanten. Dit doe ik deels omdat ik dat heel leuk vind, maar ook omdat ik hierdoor uitdagende situaties tegenkom waar mijn collega’s ook mee te maken hebben. Daardoor kunnen wij onze service richting onze klanten blijven verbeteren.”

- Richard, Verzekeringsspecialisten

Volmachtbedrijf

Ons volmachtbedrijf is een belangrijk onderdeel van Quintes. Wij accepteren namens verschillende verzekeraars verzekeringen en wikkelen schade af. Van het maken van polissen tot het snel en adequaat afhandelen van schades, wij regelen alles voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Ons team bestaat uit een heel dynamische groep van 70 professionals verdeeld over drie specialisaties: schade, verzuim en collectieve inkomensverzekeringen. Binnen deze specialisaties onderscheiden wij verschillende functies, zoals acceptanten, schadebehandelaars, volmachtbeheerders en polisopmakers.

De Quintes groep

Quintes heeft lokale regio kantoren door heel Nederland